شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی (با مسئولیت محدود) ،شماره ثبت :263958

نمایشگاه پزشکی ژاپن 2024 و زمان برگزاری آن از جمله موضوعات مهمی است که در این مقاله قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم.

نمایشگاه پزشکی ژاپن

نمایشگاه پزشکی ژاپن (medical japan 2024 expo)، یک رویداد تجاری اختصاصی جهت به نمایش گذاشتن آخرین محصولات و فناوری ها در زمینه پزشکی، مراقبت از سالمندان و داروسازی می باشد. برگزاری نمایشگاه پزشکی می تواند بهترین فرصت جهت آشنایی با فناوری های جدید صنعت پزشکی باشد. حضور در این نمایشگاه می تواند شرایط مناسبی را جهت برقراری ارتباط با همتایان خود در زمینه پزشکی، داروسازی و حتی مراقبت از سالمندان و پرستاری فراهم کند. این نمایشگاه که هفتمین دوره آن در سال 2024 برگزار خواهد شد، به یکی از مهمترین رویدادهای صنعت پزشکی در سراسر جهان تبدیل شده است. این نمایشگاه پزشکی در سال 2023 با 16 هزار بازدید کننده در بزرگترین مرکز همایش در توکیو ژاپن برگزار شد.


امسال هم قرار است که هفتمین دوره این نمایشگاه در ژاپن برگزار شود. نمایشگاه پزشکی ژاپن که قرار است در ماه اکتبر 2024 برگزار شود، بهترین فرصت جهت حضور برای آن دسته از افراد فعال در این حوزه به شمار می رود. برگزاری این نمایشگاه برای غرفه داران می تواند بهترین فرصت جهت ورود به بازار پزشکی ژاپن/آسیا باشد. بازدیدکنندگان نیز می توانند با استفاده از این فرصت با آخرین محصولات جدید صنعت پزشکی آشنا شوند و دانش خود را در این زمینه آپدیت کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با نمایشگاه پزشکی ژاپن، شرایط ثبت نام، زمان و مکان برگزاری آن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نمایشگاه پزشکی ژاپن در چه زمینه هایی برگزار می شود؟

نمایشگاه پزشکی ژاپن 2024 قرار است به تاریخ 9 الی 11 اکتبر 2024 برگزار شود. این رویداد تجاری در نمایشگاه Makuhari Messe که یکی از بزرگترین مراکز همایش در ژاپن به شمار می رود، برگزار خواهد شد. نمایشگاه ((ماکوهاری مسه)) در توکیو و در استان چیبا قرار دارد. رویداد های مختلفی در این نمایشگاه در صنایع پزشکی، کشاورزی، لوازم برقی، غذایی و... برگزار می شود.

بر طبق برآوردها، بازدیدکنندگان زیادی در حوزه علم پزشکی قرار است در نمایشگاه پزشکی ژاپن 2024 حضور فعال داشته باشند. حضور در این نمایشگاه، بهترین فرصت جهت آشنایی با دانش روز در زمینه های مختلف پزشکی است. نمایشگاه پزشکی ژاپن قرار است در بخش های مختلف که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، برگزار شود:

نمایشگاه بیمارستان (HOSPITAL EXPO)

hospital japan 2024 expo، یکی از نمایشگاه های بین المللی پیشرو در ژاپن جهت معرفی تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و خدمات در این صنعت می باشد. در این نمایشگاه غرفه داران جهت معرفی محصولات و خدمات بیمارستانی اعم از دستگاه ها، تجهیزات پزشکی و فناوری های IT از سراسر جهان گرد هم می آیند. وارد کنندگان، توزیع کنندگان و کارشناسان پزشکی با بازدید از این نمایشگاه می توانند در رابطه با آخرین فناوری ها و محصولات صنعت پزشکی با هم به بحث و گفتگو بپردازند. از جمله محصولات و خدمات قابل ارائه در نمایشگاه بیمارستان ژاپن 2024 عبارتند از:

 تجهیزات اتاق عمل

 محصولات پزشکی

 دستگاه های اندازه گیری

 وسایل استریلیزاسیون

 روپوش جراحی استریل

 لوازم مطب پزشکی

 و...

نمایشگاه کلینیک (Clinic exhibition)

نمایشگاه کلینیک ژاپن 2024، بهترین فرصت جهت حضور به منظور آشنایی با موضوعات مختلف علوم پزشکی از قبیل تندرستی و سلامتی و... می باشد. در این نمایشگاه، غرفه داران با معرفی محصولات خود می توانند آگاهی بازدیدکنندگان علاقه مند به حوزه پزشکی را در زمینه های مختلف افزایش دهند. از جمله محصولات و خدمات قابل ارائه در این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 سیستم های پزشکی از راه دور

 سیستم های بررسی سلامت

 تجهیزات آزمایشگاهی علوم زیستی

 انواع محصولات پزشکی

 دستگاه های اندازه گیری

 دستگاه های دیالیز

 سیستم های رباتیک جراحی

 و...

مراقبت از سالمندان (ELDERLY CARE & NURSING)

elderly care & nursing clinic japan 2024 expo، یکی از مهمترین رویدادهای علم پزشکی می باشد که قرار است به زودی برگزار شود. تعداد زیادی از بازدیدکنندگان متخصص در صنایع پزشکی و مراقبت از سالمندان در نمایشگاه پرستاری ژاپن حضور فعالی خواهند داشت. از جمله محصولات و خدمات قابل ارائه در نمایشگاه مراقبت از سالمندان ژاپن عبارتند از:

 تجهیزات مراقبت از سالمندان (مبلمان، میز و صندلی، ملافه، تشک، محصولات ضد زخم بستر و...)

 تجهیزات کمکی سالمندان (واکر، برانکارد، عصا، ویلچر و...)

 خدمات مراقبت از سالمندان

 محصولات مراقبت پرستاری

 و...

راه حل های داروسازی (PHARMACY SOLUTIONS)

یکی دیگر از بخش های فعال در این رویداد مربوط به نمایشگاه داروسازی ژاپن می باشد. صاحبان داروخانه ها، پزشکان، داروسازها و افراد ذینفع در این صنعت با گرد هم آمدن در نمایشگاه پزشکی ژاپن می توانند اطلاعات خود را در رابطه با راه حل های داروسازی در زمینه های مختلف آپدیت کنند. از طرفی می توانند با فناوری های مرتبط با صنعت داروسازی آشنا شوند. از جمله خدمات و محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه می توان به سیستم های تجویز نسخه، سیستم های مدیریت دارو، مراقبت های بهداشتی خانگی ICT و... اشاره نمود.

پیشگیری از عفونت (INFECTION PREVENTION)

در نمایشگاه پزشکی ژاپن که قرار است به زودی برگزار شود، محصولات و خدمات مختلف در زمینه پیشگیری از عفونت به نمایش گذاشته خواهند شد. از جمله خدمات و محصولاتی که در این نمایشگاه به زودی به نمایش گذاشته خواهند شد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 انواع محصولات ضدعفونی کننده

 انواع کالاهای بهداشتی

 محصولات خوشبو کننده

 PPE (تجهیزات حفاظت فردی)

 دستگاه های اشعه فرابنفش uv

 مولدهای آب هیپوکلری

 رطوبت سازها

 انواع دستگاه های آزمایشگاهی

 و...

تندرستی و سلامت (WELLNESS & HEALTH)

در نمایشگاه پزشکی ژاپن 2024 قرار است محصولات و خدمات مختلفی در زمینه مراقبت های بهداشتی، غذایی و تناسب اندام به نمایش گذاشته شوند. افراد علاقه مند با حضور در نمایشگاه تندرستی و سلامت ژاپن می توانند در رابطه با آخرین فناوری های روز دنیا در این صنعت اطلاعات کسب نمایند. این نمایشگاه تخصصی که محصولات مرتبط با مراقبت های بهداشتی و سلامتی را به نمایش می گذارد به رونق بیشتر بازار پزشکی و داروسازی ژاپن و آسیا کمک خواهد کرد. از جمله بخش های مختلف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 فناوری های بهداشت و سلامت (اپلیکیشن ها و سیستم های مدیریت سلامت)

 سنسورها و دستگاه های پوشیدنی

 ردیاب های اندازه گیری فعالیت مرتبط با سلامتی

 محصولات توانبخشی

 تجهیزات ورزشی

 انواع مکمل های دارویی و گیاهی

 تجهیزات مرتبط با فیزیوتراپی (تجهیزات مختلف درمان و...)

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه پزشکی ژاپن 2024

نمایشگاه پزشکی ژاپن که یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری می باشد، قرار است در ماه اکتبر 2024 برگزار شود. افراد فعال در حوزه های مختلف پزشکی از جمله داروسازی، تندرستی و سلامت و... می توانند در این نمایشگاه حضور یابند. افراد علاقه مند با حضور در نمایشگاه تخصصی پزشکی نمایشگاه Makuhari Messe ژاپن می توانند از آخرین اطلاعات و فناوری های مرتبط با این صنعت آگاه شوند. مکان برگزاری این نمایشگاه در استان چیبا واقع در کشور ژاپن می باشد. البته قبل از هرگونه برنامه ریزی باید در رابطه با نحوه ثبت نام و شرکت در نمایشگاه پزشکی ژاپن از طریق سایت رسمی نمایشگاه اطلاعات کسب نمایید. شما می توانید با رزرو تور نمایشگاهی در رویداد مهم پزشکی ژاپن 2024 حضور فعالانه ای داشته باشید. مکان و تاریخ دقیق زمان برگزاری این نمایشگاه به شرح زیر می باشد:

زمان برگزاری نمایشگاه: Oct. 9 (Wed) - 11 (Fri), 2024

مکان برگزاری نمایشگاه: Yubinbango261-0023 Chiba-ken Chiba-shi Mihama-ku Nakase 2 Chome-2-1

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موقعیت مکانی نمایشگاه بر روی کلمه ((آدرس)) کلیک نمایید.