شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی (با مسئولیت محدود) ،شماره ثبت :263958
دانلود پکیج :

کانادا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که افراد زیادی سالانه درخواست بازدید یا مهاجرت به این کشور را دارند. با هر هدفی که قصد سفر به کانادا را داشته باشید ملزم به دریافت ویزا توریستی کانادا میباشید. ما در آژانس آیناز ستاره میرداماد صفر تا صد اخذ ویزای توریستی کانادا را برای شما همراهان انجام میدهیم.

در ادامه مطلب اطلاعاتی جامع در مورد ویزا توریستی کانادا و انواع آن، شرایط، هزینه ها و مدارک مورد نیاز رو مورد بررسی قرار میدهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

ویزای توریستی کانادا یا Visitor Visa یکی از انواع ویزاهای کانادا است که دارنده آن می‌تواند وارد خاک این کشور شده و هر بار تا مدت معینی در کانادا بماند.

ویزای توریستی کانادا که با عنوان ویزای اقامت موقت (TRV) نیز شناخته می‌شود، سندی رسمی است که توسط دولت کانادا صادر و در پاسپورت متقاضیان درج می‌شود؛ این ویزا به اتباع خارجی اجازه می‌دهد که برای اقامت موقت وارد کانادا شوند.

دریافت ویزای توریستی یا همان ویزای ویزیتوری کانادا برای افرادی که قصد دارند برای بازدید توریستی از کانادا، دیدار دوستان و اقوام، شرکت در کنفرانس‌ها و جلسه‌های کاری یا سایر اهداف کوتاه‌مدت به کانادا سفر کنند، لازم است.اما اخذ ویزای توریستی کانادا کار چندان راحتی نیست؛ برای دریافت این ویزا باید مدارک و شرایط خاصی داشته باشید تا توسط آفیسر مهاجرتی ریجکت نشوید. نگران باشید! در این مقاله شرایط ویزای توریستی کانادا، مدارک و مراحل لازم برای دریافت آن، روش‌های افزایش شانس اخذ ویزا و کاهش ریجکتی را بررسی می‌کنیم.

به طور کلی ویزا های کانادا دو دسته کلی تقسیم می شوند :

1- ویزای موقت

2- ویزای اقامت دائم

ویزای موقت کانادا

در صورتی که قصد دارید برای مدت محدود جهت تحصیل یا تفریح به این کشور سفر کنید، ویزا موقت بهترین گزینه برای شما می باشد.

ویزای موقت خود شامل ویزای مولتیپل کانادا و سوپر ویزای کانادا میشود که به شرح هر کدام خواهیم پرداخت.

1- ویزای مولتیپل توریستی کانادا

ویزای توریستی چند بار ورود کانادا، به دارنده آن اجازه می‌دهد که تا زمان پایان اعتبار روادید خود هر چند بار که بخواهند بدون محدودیت به این کشور سفر کنند! حداکثر 6 ماه می‌توانید با ویزای مولتی کانادا در این کشور اقامت داشته باشید. اعتبار ویزا بر اساس میزان اعتبار پاسپورت صادر میشود که برای ایرانیان نهایت 5 سال است.

2- سوپر ویزای کانادا:

سوپر ویزای کانادا به نوعی ویزای مولتیپل (چند بار ورود) است که برای ایرانیان نهایتا 5 ساله صادر می‌شود. این ویزا به اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ‌های شهروندان و مقیمان دائم کانادا اجازه می‌دهد تا در دوران وابستگی عاطفی به فرزندانشان در کنار آنها باشند. در هر بار ورود به کشور کانادا بدون نیاز به تمدید وضعیت خود، نهایت تا ۵ سال میتوانند در آنجا بمانند.

در ادامه به جزئیات بیشتری از مراحل و نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا خواهیم پرداخت.

شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

1- داشتن پاسپورت معتبر

2- برخورداری از سلامت کامل جسمانی

3- نداشتن سابقه کیفری

4- قانع کردن افسر اداره مهاجرت نسبت به بازگشت به وطن و داشتن وابستگی به وطن

5- داشتن پول کافی برای ماندن در کانادا

6- داشتن دعوت نامه درصورت نیاز

7- داشتن سابقه سفر مناسب

مدارک مورد نیاز

آژانس مسافرتی آیناز ستاره میرداماد از صفر تا صد اخذ ویزای توریستی کانادا همراه شما عزیزان می باشد.شما مسافران گرامی اگر که قصد دارید ویزای مولتی ویزیتوری کانادا رو دریافت کنید ،می توانید با شماره زیر در تماس باشید یا از به صور حضوری از مشاوره های رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید .